Mesti Cuba : Cendol Moden

Assalammualaikum semua selamat petang.. panas kan cuaca sekarang ini? lebih2 lagi hari ini.. teramat amat la panasnya..  Uhhh, baha...

Assalammualaikum semua selamat petang.. panas kan cuaca sekarang ini? lebih2 lagi hari ini.. teramat amat la panasnya.. 

Uhhh, bahangnya.. 

Ni kalau jemur kain panas panas ni comfirm terus kering tang tang ini.. hehe..

Nampak tak apa yang ada dekat bawah ini.. terliur kan.. 

Namanya adalah CENDOL MODEN.. 

Dapat makan ini masa panas panas fuhhh nikmatnya.. 

So kepada sesiapa yang tak tahu nak makan or minum apa sewaktu cuaca panas ni boleh la try minum Cendol Moden ni.. 


Dibawah ini deeba sertakan lokasinya.. 

Lokasi : Medan Selera Delima, Seksyen 24 shah alam 

Waktu : 6 ptg - 1 pagi

So jom la try :)





You Might Also Like

4 ulasan

  1. cendol moden pun ada sekarang..hehe bru tahu..tpi UA xsuka cendol la..huhuhu

    BalasPadam
  2. tak lama lagi boleh jadi trend ni..
    ke dah jadi trend?

    BalasPadam
  3. nak cuba..tapi petang pula bukanya tu

    BalasPadam

Flickr Images