Check Up Minggu Ke 15

12:12 PTG



Pejam celik je dah masuk minggu yang ke 15..

Makin membesar anak ibu ni..

Alhamdulillah..

Act, check up kali ini agak menyedihkan bagi ibu..

Sebab kena marah dengan doktor sebab BERAT BADAN tak naik naik lagi..

Paling sikit pun naik 47.3 daripada 47kg..

Sedihnya la hati ibu baby ni..

Dah la tekanan darah tinggi ibu naik sikit daripada biasa..

Tu pun kena marah lagi, sampai doktor cakap

 " Kamu ni stress sangat ni, banyak berfikir ke? "

Yup, terlalu banyak berfikir doktor..

Apa kata saya cadangkan kamu pergi bercuti..

Supaya fikiran kamu boleh berehat buat sementara ni..

Jangan sampai menjejaskan perkembangan anak didalam kandungan kamu..

Kamu sayang anak kamu kan..

Haruslah saya menyayangi anak saya tu doktor..

Masalahnya, setiap kali nak pergi bercuti suami saya asyik cancel plan last minute je..

Alasannya ada tempahan kerja..

Jadinya, lagu mana tu doktor..

Alamatnya makin stress saya..

Hurmm..

Bila bercerita pada suami katanya.. bukan tak jadi pergi tapi kita TANGGUHKAN dulu..

Asyik tangguh, tangguh..

Lama lama fedup..

Merajuk, nangis..

Itulah ibu baby..

Touching katanya.. 

You Might Also Like

0 ulasan