Petua Hilangkan Bau Hanyir

9:33 PG



Hasil carian imej untuk bau hanyir
Assalammualaikum..
Selamat pagi semua, diharap semuanya sihat2 la hendaknya ye.. amin..

Pejam celik je kan dah nak habis bulan 1 pada tahun 2018 ni.. kejap sungguh masa berlalu.. sedar tak sedar je kan.. benar, masa itu memang pantas berlalu..

Pagi ini deeba nak sharekan 1 petua yang deeba baca didalam majalah pasal bau hanyir pada ikan , ayam dan daging..

Pasti ada diantara anda semua ada masalah begini kan? tak gemar dengan bau hanyir kan.. samalah macam deeba.. so bila deeba dah baca dan dah cuba sendiri barulah berani nak share dengan anda semua petua ini..

Caranya2 adalah ambil halia dan tumbuk lumat dan kemudian perah 1-2 biji limau nipis dan gaul pada ayam, ikan ataupun daging.. biarkan selama 30 minit sebelum cuci sehingga bersih.. in shaa Allah bau hanyir yang menganggu hidung anda pasti akan hilang..

Selamat mencuba ye..


You Might Also Like

4 ulasan

  1. Saya selalu guna limau je.. Nanti boleh cuba petua nie pula..

    BalasPadam
  2. good sharing sis.. cikyan kdg taktau jugak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tq cikyan.. hehe.. samalah deeba dulu pun xtahu jugak..

      Padam