Jatuh Cinta Dengan Xperia Z3

3:01 PTG


Xperia Z3 smartphone comes in 4 stunning colours

Assalammualaikum..

Aku rasa aku jatuh cinta lagi..

Oh tidak..

Maafkan aku ye LENOVO S820, tak sengaja la hendak menduakan mu.. hehehe..

Padahal sebelum ni dah jatuh cinta dengan XPERIA Z1, pastu dengan VIVO XSHOT lak dan yang terbaru ni XPERIA Z3..

Entah la sejak bila aku minat pada bende bende ni semua.. kalau dulu aku setia sangat pada NOKIA X2 aku tu.. sampai tak nak pandang yang lain..

Mungkin sebab arus masa kot..

Ataupun trend sekarang..

Disebabkan sekarang ni aku minat sangat pada hp sony, so aku pun req la kat Encik Tunang, yang nanti hantaran dia untuk aku.. aku nak dia hadiahkan aku hp sony XPERIA Z1, tapi rasa nya aku nak mintak tukar kepada hp sony XPERIA Z3 la.. rasa-rasanya dapat ke tidak..

Hope dapat la, kalau tak terpaksa la aku kumpul duit beli sendiri..

Doakan aku berjaya dapat beli ye..

You Might Also Like

9 ulasan