Selamat Hari Ulang Tahun ( 3 Bulan )

3:30 PG




Alhamdulilah hari berganti hari , bulan berganti bulan. Hari ni 18 november 2012 , genap la relationship diantara kami berdua selama 3 bulan 6 hari. syukur alhamdulilah. Kami masih lagi bertahan sampai ke hari ni. so far hubungan kami berdua tiada apa2 masalah lagi.  hope lepas ni pun tidak akan ada apa2 masalah diantara kami. minta2 dijauhi la daripada sebarang masalah. insyallah. amin amin amin. #doakan kami ye :)

Dan walaupun hubungan kami ini dikategorikan sebagai cinta jarak jauh , tapi alhamdulillah , perasaan kami tu tak pernah pun berubah even sedikit pun. Mana2 pasangan bercinta yang macam kami ni mesti akan rasa macam apa yang kami rasa kn. sebenarnya bagi dieba kan cinta jarak jauh ni ISTIMEWA. instimewa nye sebab ia nya INDAH. indah  tau. sebab ia nya sebenarnya menguji tahap KESETIAAN diantara kita dan pasangan kita. waktu2 macam ni la kita nak tengok sejauh mana pasangan kita ni setia dengan kita. sejauh mana dia cintakan kita. sejauh mana keikhlasan dia terhadap kita. semua ini dikira macam adat pasangan bercinta jarak jauh la.  kalau dia sayangkan kita dia pasti akan cuba sedaya upaya untuk menjaga hati kita. menjaga perasaan kita. dan sudah pastilah istilah CURANG tu takkan timbul didalam fikiran masing2. sebab kalau ia nya timbul mula la fikiran kita berfikir macam2. ada yang bergaduh. bermasam muka. putus cinta. ayat2 yang kurang menyenangkan la. macam2 lagi la. betul tak ? betul kan. :) so nasihat dieba kepada pasangan yang bercinta jarak jauh ni jangan la cakap dan fikir bahawa cinta jarak jauh ni memang takkan bertahan lama. setiap apa yang kita lakukan biarlah jujur dan ikhlas. begitu jugalah dengan percintaan.  kerna bila kita jujur barulah hidup kita aman damai. dan bila kita tak jujur hidup kita akan sentiasa diselubungi kepayahan.  so  think positif ok.  selamat berhari minggu :) bubye2. assalammulaikum. :)
Nota Hati: Abg terima kasih untuk segalanya. semakin hari akak semakin bahagia bersama dengan abg. setiap bulan doa akak tetap sama. akak berdoa semoga ada jodoh kita. semoga jodoh kita kekal. sampai ke jinjang pelamin seterusnya keakhir hayat. insyallah. andai ada jodoh kita bersatu jua kita akhirnya. sekali lagi terima kasih untuk  cinta dan kasih sayang ini. semoga berbahagia disana. dan semoga abg baik2 sahaja hendaknya. amin. :)

You Might Also Like

0 ulasan