Cucur Udang Dan Tauhu Sumbat Daging

8:07 PTG

Assalammualaikum semua..




Hari ni deeba nak share dengan korang semua pasal bisnes keluarga deeba ( suami & isteri ). seperti yang anda semua tahu sebelum ini deeba pernah share pasal deeba meniaga tauhu bukan.. alhamdulillah dah semakin ramai yang mengenali tauhu sumbat daging deeba.. ( orang2 kampung desa putra kajang ) kata orang rezeki anak tu.. alhamdulillah..

Dan selain daripada meniaga tauhu sumbat suami deeba pun meniaga sekali, suami deeba pula menjual cucur udang.. orang kampung panggil CUCUR UDANG WARISAN BONDA..

Kami meniaga secara kecil-kecilan digerai kecil kami, in shaa Allah kalau ada rezeki lebih kami akan buka kedai balik seperti dulu.. dulu sebenarnya sebelum deeba berkahwin lagi dengan encik suami, suami ada buka kedai bersama-sama dengan mertua deeba tetapi disebabkan kawasan kedai tu terpaksa dirobohkan sebab nak buat rumah so terpaksa la tutup kedai..

Jadinya sekarang ni kami dah ada tapak baru berdekatan dengan rumah juga, kiranya sebelah-belah.. so senanglah nak meniaga macam dulu lagi.. bumbung dah naik, tinggal nak settel lagi sikit dan cari barang2 meniaga balik.. semoga dipermudahkan la segala uruskan kami..

Kepada sesiapa yang nak cuba rasa CUCUR UDANG WARISAN BONDA & TAUHU SUMBAT DAGING boleh singgah digerai kami dialamat berikut..

Alamat : Lot 8114 jalan desa putra sg merab 43000 kajang selangor ( bersebelahan masjid al iman desa putra, kajang )

Waze : Masjid al iman desa puta, kajang

Buka : Isnin-Sabtu
Waktu  : 4pm - 7pm

Untuk Tempahan sila whatsapp : 0176886132 ( ayep ) & 0183167305 ( deeba )

You Might Also Like

8 ulasan

  1. tauhu sumbat pebret saye.. =)
    semoga berjaya dalam bisnes..

    BalasPadam
  2. Teringin nak makan tauhu sumbat tu.. selalunya stail lain..

    BalasPadam
  3. Macam seedap je... nasib baik jauh kalau tidak leh order :D

    BalasPadam
  4. nampak macam sedap.
    Dah lama tak makan tahu sumbat.

    BalasPadam
  5. sdpnya...Hai salam perkenalan.

    BalasPadam
  6. Semoga murah rezeki kak Deeba dan suami. Mmg nampak cucur udang dan tauhu sumbat daging tu kak. Sedap tu. :D

    BalasPadam