Kfc Chizza

3:20 PTG

Assalammualaikum guys..

Uolls pasti suka makan pizza bukan? deeba pun suka.. tapi hari ni deeba bukan nak cerita pasal pizza yang kita boleh beli di mana-mana pizza hut, dominos ataupun mana-mana kedai yang jual pizza.. sebab kali ini kita boleh beli pizza di KFC..

Apa?? KFC.. yes kfc ada jual pizza.. yup, bermula 21 november 2017 ( esok ) kita boleh membeli pizza di kfc dan nama pizza itu adalah KFC CHIZZA..

Meh layan gambar KFC CHIZZA ni..

Foto Gempak.Org.


Foto Gempak.Org.

Foto Gempak.Org.

Macam pizza bukan? rasa tak sabarnya nak beli KFC CHIZZA ni dan rasa.. mana tahu boleh jadi makan febret.. hehe.. boleh la selalu ke KFC nanti..

So uolls yang teringin nak cuba KFC CHIZZA tu sila tunggu sehingga esok ye, dan jangan lupa ke kfc dan rasainya sendiri.. 

You Might Also Like

6 ulasan

  1. KFC chizza cam sedap je kak. Hihi. Nanti dapat gaji nak beli juga la. hihi. Btw, salam singgah semula kak dan GV dah follow blog akak. Terbaik kak. hihi. :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan nampak macam sedap kan dik GV.. terima kasih adik GV..

      Padam
  2. Ohh pizza!! ROti tu digantikan dengan ayam lah maksudnya kan. Perghh, tengok pun mengenyangkan nie. HIhi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yess siqah.. hehe.. cuba jangan tak cuba tau..

      Padam
  3. i like pizza. wah sedapnya nampak, tak boleh jadi ni nak kena pergi KFC ni ;)

    BalasPadam
  4. mcm sedappp.. tp jgn pd gmbr je cantik.. real x de rupanya.. ahhahaa

    BalasPadam