Aku Dan Sikecik

Ada suatu perasaan yang lahir saat mendukungnya.. serta merta airmata mengalir dipipi..  Naluri hati seorang wanita, susah untuk dir...


Ada suatu perasaan yang lahir saat mendukungnya.. serta merta airmata mengalir dipipi.. 

Naluri hati seorang wanita, susah untuk diramal.. 

Kadang kadang menangis saat melihat sikecik.. 

Kadang kadang hati gembira saat melihat sikecik tersenyum.. 

Kau tahu, aku suka ada perasaan begitu.. 

Tapi bila aku teringat balik kata kata doktor tentang penyakitku, aku berhenti tersenyum..

Aku takut untuk berharap lebih lebih.. 

Tapi aku juga manusia.. punyai impian untuk punyai keluarga sendiri.. 

Tapi aku takut jika impianku takkan jadi kenyataan..

Aku takut..

Tapi dia selalu berkata, walau apa pun keadaan aku dia akan terima aku seadanya.. 

Terima kasih bakal imamku.. 

You Might Also Like

9 ulasan

  1. bakal imam bkn iman.. hehe..

    ingatkan pic tu anak awk...sory la sy x thu...so sy nk tya...awk skt ape?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe, tersalah typoo pula.. tu anak buah saya.. saya sakit tiriod awak..

      Padam
  2. comelnye :) sakit ape dear? semoga tabah ye.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan.. comel dia.. saya sakit tiriod awak.. terima kasih ye..

      Padam
  3. Singgah dari instagram, tiroid ada effects pd anak? maaflah... akak tak Google sb guna hp je ni.

    BalasPadam
  4. salam jumaat..
    bw cni n klik nuffnang..sime darby

    BalasPadam
  5. comel baby.. syakillah sis.. sakit penghapus dosa.. sabar ye

    BalasPadam
  6. Allah SWT lebih mengetahui yg terbaik utk kita....semoga sentiasa tabah..(^_^)

    BalasPadam

Flickr Images