Selamat Hari Ulang Tahun ( 6 Bulan )

Assalammulaikum.. selamat pagi dieba ucapkan buat semua yang berkunjung ke blog peribadi dieba ini.. anda semua sihat ke? buat apa sahaja p...

Assalammulaikum.. selamat pagi dieba ucapkan buat semua yang berkunjung ke blog peribadi dieba ini.. anda semua sihat ke? buat apa sahaja pagi2 ni? dieba dari semalam busy dengan blog cinta dieba tu.. niat hati nak teruskan menghias blog lagi tetapi tibe2 terpaksa berhenti sebab kepala dah pening.. tak tahu nak pilih design yang mana.. semuanya comel2.. itulah masalahnya bila semuanya dah berkenan.. ingat tadi lagi cikit je dah nak siap edit dan tukar sikit2 tapi bila rasa ada yang tak kena dieba terus berhenti.. nampaknya terpaksa lagi la dieba privatekan blog cinta itu buat seketika sehingga dieba rasa dieba puas hati dengan apa yang dieba buat.. pening2.. tak mengapalah.. untuk hasil yang memuaskan hati dieba dan untuk keselesaan pembaca sekalian dieba terpaksa bersabar.. sesungguhnya bersabar itu pasti akan jadi indah apabila masanya..

Sebenarnya dari pagi semalam lagi dieba nk tumpukan perhatian untuk menulis diblog ini.. sebab semalam adalah hari istimewa dieba dan juga si dia yang tersayang.. kalau anda semua ni selalu berkunjung ke blog dieba anda semua pasti tahu apa yang istimewa sangat tentang peristiwa semalam tapi pada sesiapa yang tak tahu tu meh dieba bagitahu..

18 ogos yang lalu , bermulalah episod cinta diantara dieba dan jugak si dia.. dan sejak itu jugalah bermulanya ujian percintaan yang harus kami berdua lalui bersama.. walaupun tanpa bertemu & berjauhan tetapi itu semua tidak pernah menjadi penghalangnya.. bercinta tanpa bertemu adakala nya menimbulkan berbagai2 jenis perasaan.. bermacam2 fikiran yang mulai bersarang dihati masing2.. biasalah adat bercinta.. itu semua tak pernah terlepas.. semua orang pun begitu.. memang menipulah kalau semua tidak pernah mempunyai pengalaman begitu.. dan disebabkan pengalaman itulah baru kita kan tahu sejauh mana kuatnya ikatan cinta itu.. walaupun banyak kali diuji andai kita kuat hadapi segala ujian - ujian itu in shaa allah segalanya akan berjalan lancar seperti apa yang kita ingin..

Semalam genap 6 bulan sudah.. dieba tak sempat nak menghitung hari , tahu2 sahaja 18 hari bulan kembali lagi.. memang cepat sungguh waktu berlalu.. tak lama lagi genap setahun.. ( in shaa allah ) , semoga panjang jodoh kami untuk melangkah ke peringkat yang seterusnya.. amin.. Walaupun rasanya baru sekejap kami berkenalan dan seterusnya bercinta tapi kami bahagia jalani cinta ini.. cinta dari kejauhan yang penuh memori.. walaupun jauh tapi itu tetap bukan penghalangnya.. walaupun kadang2 dieba terasa ingin bercinta secara dekat seperti orang lain tetapi rasanya bercinta jarak jauh ini lebih mencabar lagi bagi dieba.. sebab bila bercinta jarak jauh ini kami boleh tahu sejauh mana tahap kesetiaan kami berdua.. kami boleh tahu sekuat mana perasaan sayang kami.. kami boleh tahu sebanyak mana rindu dihati kami.. dan bermacam2 lagi lah.. tapi jujurlah , walaupun kadangkala nya perasaan sedih itu pasti ada tatkala berjauhan tetapi bila lama2 terasa dah biasa pula.. rasa macam tiada apa2.. rasa seronok pun ada.. rasa macam masa sewaktu mula2 berkawan dahulu.. saling kenal mengenali diantara satu sama lain sebelum bercinta.. tibe2 teringat kenangan kami dulu.. lucu bila difikirkan balik.. tapi indah untuk dikenang.. seperti lagu indah cintaku.. semoga jodoh ini terus berkekalan sampai bila2.. in shaa allah.. amin..

You Might Also Like

0 ulasan

Flickr Images