McFlurry Oreo

12:02 PTG


Alhamdulillah setelah lama tak hujan, akhirnya pagi tadi hujan selebatnya..
Dan sampai sekarang masih hujan lagi.. alhamdulillah..

Sejuk sikit bumi ini bila hujan.. takde lah cuaca asyik panas je.. sampai bunga-bunga kat luar tu pun banyak yang layu dan mati..

Rasanya kalau hujan-hujan macam ni sedap kalau dapat makan ice cream kan..
lebih-lebih lagi ice cream McFlurry oreo.. haih, sedapnya..

Orang lain hujan-hujan ni nak makan makanan yang panas-panas tapi terbalik lak dengan dieba.. mesti nak makan ice cream juga.. biasalah febret tu.. hehehe..

Oklah ye, nanti jumpa lagi dientry seterusnya.. nak makan tengah hari dulu.. bye..

At: My Home, Kampung Endah Banting Selangor

You Might Also Like

0 ulasan