Wordless Wednesday | Jom Belajar Bahasa Isyarat

10:43 PG



Photo: Jom belajar bahasa isyarat org bisu :D <3

Assalammualaikum semua..

Jom sama sama belajar bahasa isyarat..

Cer tengok gambar tu,

Nampak senang kan, tapi susah..

Dieba pernah belajar bahasa isyarat ini, tapi kemain berbelit belit..

Dah tu abah dieba yang ajar.. lagi la susah.. kalau salah kena marah..

Act, abah dieba tu mengajar bahasa isyarat tau..

Jadi tu yang abah tahu tu.. pakar kot.. huhuhu.. 

You Might Also Like

5 ulasan

  1. dulu masa kak ana sekolah rendah pernah belajar bahasa isyarat ni, tapi laa ni memang tak ingat langsung dah :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Samalah kita kak ana.. apa abah ajar memang langsung tak ingat.. huhuhu..

      Padam
  2. Hehe dari dulu sampai skarang ni cuma tau A je ahaha XD

    BalasPadam
    Balasan
    1. Samalah kita.. sebab A je yang senang kan nak buat nya..

      Padam