Kalau Dah Kreatif Selipar Jepun Pun Jadi

Nampak anggun dan mewah bukan.. Pada sesiapa yang ada selipar jepun yang dah agak2 lusuh tu boleh yan...














Nampak anggun dan mewah bukan..

Pada sesiapa yang ada selipar jepun yang dah agak2 lusuh tu boleh yang try buat macam ni.. pasti bergaya nanti.. hehe.. nanti ada masa deeba pun nak buat jugak la kalau rajin.. kalaulah rajin kan..

You Might Also Like

1 ulasan

  1. Bila dah di hias buat raya orang pun tak perasan itu selipar jepun..

    BalasPadam

Flickr Images