My BestFriend E-Day (Niza)

9:30 PG


Kawan2 masing-masing dah pakat bincang ngan partner masing2.. membuat prancangan pasal tunang dan kahwin.. dieba pula hanya sekadar mampu mendengar dan tersenyum.. umur dah semakin meningkat, masing2 takut takde JODOH.. dieba chill je, tak nak risau sangat pasal jodoh.. Allah dah tetapkan dieba dengan siapa, dia dengan siapa kan.. ada jodoh adalah KAMI..

Chill la sgt kan.. caye tak?? hehehe tipu la kan kalau 
dieba katakan dieba tak chill langsung tapi dieba saje je buat2 chill.. huhuhu.. saje nak mengedik.. hahaha.. sudah cukup sudah jangan nak mengarut lebih-lebih pulak.. sebenarnya hari ni dieba nak story pasal pertunangan my BFF NIZA serta pasangan nya..

7 oktober 2012,

Akhirnya selamat juga sahabat 
dieba bergelar tunangan orang.. selamat bertunang sahabatku.. maafkan diriku sebab tidak dapat menghadirkan diri dihari pertunangmu.. huhuhu.. aku demam teruk la sahabatku. langsung tak lew bangun.. asyik nak tido jeeeeee.. biase laaaaa. malam baru bangun.. coe eh, aku sebenarnya memang nk sangat g majlis ko tu tapi aku serius tak larat.. sebenarnye aku sedih sebab tak dapat hadirkan diri.. waktu ni la nk demam berbagai.. padahal baru je baik demam semalam nya.. hurmm.. mood kecewa.. hampeh.. tapi takpe la.. da nk demam kan.. hurm.. tabahkan hati jela.. takpe nanti majlis kawin ko aku datang la.. datang dengan si dia la.. takkan datang sorang2.. huhuhu..

Akhir kata dariku buat mu sahabatku.

Dua hati menyulam cinta, Janji berpadu kata dikota, Seriring Doa yang didamba, Menjadi kekuatan Hati dan Jiwa.. Semalam masih terasa, Hangatnya cinta yang bersisa, Rindu di hati terlerai jua, Dengan ikatan Sejuta Makna.. Selamat Bertunang SAHABATKU ! Doa dariku agar dirimu bahagia, Moga Kekal Abadi Selamanya, Setia mesra bersama sentiasa, Langkah hari ini PASTI berjaya, Andai esok KAU TERUS BERUSAHA 

p/s : in shaa ALLAH wahai sahabatku, selepas ini aku PASTI mengikut jejak langkah mu.. doakan yang terbaik buat diriku dan juga dirinya..

You Might Also Like

0 ulasan