Roti Bakar Pun Boleh Jadi Lukisan Tau

Haihhh uollls percaya tak dengan mengunakan ROTI BAKAR kita boleh buat 1 lukisan yang menarik.. tak percaya, tengok gambar dibawah ni.. ...


Haihhh uollls percaya tak dengan mengunakan ROTI BAKAR kita boleh buat 1 lukisan yang menarik.. tak percaya, tengok gambar dibawah ni.. 


















Deeba kagum tau, uollss pun mesti kagum juga kan.. tu la orang ni kalau dah kreatif dan berseni guna bahan apapun mesti jadi kan.. lainlah macam deeba ni langsung tak berseni.. hehe.. 

You Might Also Like

3 ulasan

  1. mak aih.. kreatif giler.. kagum plak tgok.. gigihnyeeee,,

    BalasPadam
  2. kreatifnyaa... suka tgk art2 mcm ni :)

    BalasPadam

Flickr Images