Check Up Minggu Ke 13

Alhamdulillah.. Sekejap je anak ibu dengan ayah dah membesar ye dalam perut ni.. Dah masuk minggu yang ke 13 rupanya.. Ibu bersyukur sangat ...

Alhamdulillah..

Sekejap je anak ibu dengan ayah dah membesar ye dalam perut ni..

Dah masuk minggu yang ke 13 rupanya..

Ibu bersyukur sangat sayang..

Sebab ibu sebenarnya takut, jika ibu gagal jadi seorang ibu yang baik untuk anak ibu..

Ibu takut jika ibu tak bagi anak ibu makan makanan yang berkhasiat..

Yela, setiap kali ayah balik kampung ayah mesti marah ibu kalau ayah tahu ibu tak bagi anak ibu ni makanan yang berkhasiat..

Yela, ibu asyik nak makan dengan minum ais je..

Mana ayah tak marahnya..

Hehe..

Anak ibu, ibu rasa bahagia sangat bila dokter kata anak ibu dah makin membesar..

Tahu tak, masa check up hari isnin tu dokter suruh ibu naikkan berat badan ibu lagi.. sebab dokter takut anak ibu lahir kecik sangat nanti..

Berat badan ibu sejak minggu ke 6 sampai sekarang asyik 47 je..

Sedangkan ibu dah cuba makan makanan yang berkhasiat

Antaranya adalah makan SAYUR..

Ibu sebenarnya tak suka nak makan sayur..

Tabiat ibu dari kecik lagi tapi demi anak ibu yang didalam kandungan ini ibu sanggup memakannya walaupun pahit..

Tengok, sayangkan ibu pada anak ibu ni..

Ibu tak sabar nak tunggu anak ibu lahir..

You Might Also Like

3 ulasan

  1. masih awal ni.jaga diri elok2 ye..rmi plak blogger yg preggy taun ni.hehe

    BalasPadam
  2. Wah mommy to be ye.. Tahniah sis.
    Semoga segalanya dipermudahkan dan dirahmatiNya.

    BalasPadam
  3. PERMANENT DOCTOR NEEDED - URGENT !!!

    We are Owner and Operator a General Practice (GP) Clinic in Bandar Sungai Long, Bangi and Putrajaya (Presint Diplomatik - Klinik Pakar KASIH).

    We are looking for a dedicated Medical Officer Requirements at Bandar Sungai Long Clinic:-
    Lady doctor
    MBBS or equivalent from a recognized institution approved by Ministry of Health Malaysia
    Possess valid Annual Practicing Certificate
    Registered with Malaysia Medical Council
    Minimum 2 years working experience in Obstetric & Gynecology
    Attended an Obstetric Life Saving Skill
    Attended A Neonatal Resuscitation Program
    Working hours negotiable with minimum on-call
    Very attractive salary

    Kindly please send to recommend CV to: aznial@gmail.com

    Clinic information:-

    PUSAT RAWATAN SUNGAI LONG
    NO. 12 JALAN SL 1/13
    BANDAR SUNGAI LONG
    43000 KAJANG
    SELANGOR
    TEL / FAX: 03-90114833

    BalasPadam

Flickr Images