Diy Sendiri : Botol Plastik

8:30 PG

Assalammualaikum semua.. morning.. sejuk betul cuaca pagi ini.. rasa macam nak hujan pula..

Nampak tak gambar kat bawah ini.. cantik dan kretifkan..









Semua diperbuat dan diolah balik supaya jadi cantik..

Yela, sayangkan.. jika kita buang botol-botol plastik yang telah kosong tu macam tu je.. lebih baik kita buat begini..

Nanti dah siap pasti nampak cantik.. tak percaya cubalah buat sendiri..

Deeba pun nak rekomenkan kat mak dan abah deeba.. sebab dorang berdua sama-sama meminati tanaman bunga ni.. rasa dah macam kebun bunga pula laman rumah tu..

Hehe.. okaylah, nak breakfast dulu.. selamat mencuba ye..


You Might Also Like

7 ulasan

  1. ingat awak yang tanam semua ni hehehheeee

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe.. kalaulah saya ni rajin bercucuk tanam sis macam mak abah saya.. saya setakat siram pokok bunga boleh laa..

      Padam
  2. cantik dan kreatif kan.. done follow #243..

    BalasPadam
  3. Kretif sangat. Hendak seribu daya , tak nak seribu dalih ^^

    BalasPadam
  4. wah cantiknya.. kretip sgtt...

    BalasPadam