Monday Blues : Selesai Masalah

2:13 PTG



Semua wanita suka membebel didalam kereta termasuk deeba.. hampir 100% betul.. fakta okay bukan auta.. Tapi tak semuanya wanita suka membebel didalam kereta..

Tapi nasib baik la bila deeba membebel bebel si suami disebelah tak buat macamtu.. kalau tak maunya isteri dia ni merajuk.. huhu..

Nasib baik la dia cuma buat dono je.. pura pura tak dengar.. tapi makin dia pura pura tak dengar jangan harapla isteri dia ni nak berhenti membebel..

Makin lama makin kuat bebelnya..

Korang semua ada yang macam ni tak?kuat membebel dan suami pulak buat dono je.. 

You Might Also Like

3 ulasan

  1. salam hye zya singgah bw sini n done follow.hope follow me back..

    BalasPadam
  2. saya kuat bercerita, bebel tu kurang...
    tapi kadang2 husband ckp dah 2,3 kali sy dok ulang cerita yg sama,,,hehehehe

    BalasPadam
  3. hai puan deeba...nasib baik hari ini selasa..hihihi....saya tag untuk segmen ini ya..http://www.keladionline.com/2016/01/pencarian-mega-bloglist-aisyhah-nyais.html...terima kasih

    BalasPadam